
Komunikacja zawodowa w trudnych czasach
Program:
- Psychologiczne aspekty budowania efektywnej komunikacji.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – techniki wzmacniające przekaz słowny i mowę ciała w taki sposób, by podnieść autorytet, zaangażować odbiorców i osiągnąć oczekiwany efekt.
- Proaktywna postawa w komunikacji – branie odpowiedzialności za przebieg i efekt rozmowy.
Korzyści:
- Udoskonalisz umiejętności komunikacji interpersonalnej.
- Rozwiniesz umiejętności budowania dobrych relacji interpersonalnych z Twoimi bliskimi i współpracownikami.
- Nauczysz się skuteczniej komunikować się sytuacjach, gdy chcesz wyrazić swoją opinię/ocenę lub odnieść się do opinii/oceny innych osób.
Dla kogo?
Dla wszystkich pracowników, z uwzględnieniem menedżerów
Wymiar czasowy:
1 godzinne webinarium
Prowadzący
-
Beata Gralińska
Psycholog i trener grup szkoleniowych z 25 letnim doświadczeniem. W roku 2004 założyła firmę Coaching Way, by rozwijać kompetencje zawodowe klientów (rozwój horyzontalny). Wspiera ich działania zespołowe i życie osobiste w coachingu indywidualnym, na warsztatach i treningach grupowych.